10 kroków – idealna mandala

Och, cześć tam! Dziś przynoszę Ci poradnik na coś, co przez cały czas mam pytania ... jak narysować Mandalę. Już od jakiegoś czasu rysuję mandale jako sposób na relaks i odpoczynek, a ja często pytam, gdzie się dowiedziałem i jak się zacząłem.

Jim Gogarty miał pasję rysowania tak długo, jak długo potrafi sobie przypomnieć, począwszy od kredek, po długie pióro cyfrowe. Zaczął rysować mandale w 2005 roku po duchowym przebudzeniu podczas medytacji. Od tej pory pracował, aby zamienić tę miłość w symetryczne wzorce w karierę. Obecnie prowadzi, gdzie przynosi te obrazy do życia.

Chciałabym zignorować to, co czuję w moim ciele, ale jeśli to jest, to jest prawdziwe. Moje ciało także przynosi całkowitość, głębokość i niuans do mojej obserwacji mandali. To suma całej sytuacji - całej mojej przeszłości i przyszłości odnoszących się do tej sytuacji, tego problemu, tej kruchości, tego uczucia w moim ciele - razem w tym pojedynczym odczuwanym momencie.

Jego Świątobliwość chciał także otworzyć tę praktykę na zachodzie, ponieważ było wiele zamieszania i niezrozumienia dotyczące celu mandali. Od czasu zbudowania pierwszej mandali na zachodzie, wiele mandali zostało stworzone na całym świecie. Wielu ludzi uważa się, że czują silne emocje podczas oglądania mandali, niezależnie od kultury czy części świata, z którego pochodzą.

Ezoteryczny bhakta zostalby poproszony o wzrok i medytację na wszystkich z tych Buddów z kolei. Rozważałby ich znaczenie symboliczne, gdy jest on reprezentowany wizualnie i medytowałby relację tego bóstwa z innymi bóstwami, ponieważ te związki są reprezentowane wizualnie. Kiedy skończył z Taizoukai Mandara, przeniósł się do Kongoukai Mandara. Kiedy już medytuje, a poprzez zrozumienie wizualne i symboliczne zrozumieją wszystkie buddy i ich relacje w obydwu światach, zjednoczy się z Kosmicznym Buddem. Początek kapłanów zostanie poproszony o wyrzucenie kwiatu w każdym z dwóch mandali; Bóstwo, na którym przybył kwiat, zostanie przyjęte jako osobiste bóstwo tej osoby podczas przebiegu jego nauki.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mandale: karty do gry

Mandale dla dzieci